אגרת שנה טובה וסיכום פעילות שנתית

אחים ואחיות, שותפים יקרים לדרך! 
שלהי השנה, זהו הזמן בו אנו מביטים אל הפעילות הענפה של השנה כולה, ומגישים לפניכם את סיכומה של הפעילות מהצד הכספי.
זהו הצד המעשי, הכולל נתונים יבשים, מִסְפרים קרים, שמהווים את סיכום הנתינות הלבביות האמיתיות שלכם, שותפינו היקרים לאורך הדרך, ונותנים מבט על היקף התמיכות העצום שהועבר למי שהיו זקוקים להן ברגע האמת.
אך חשוב לזכור, המִסְפָּרים הללו אינם מְסַפְרים על הדמעות ועוגמת הנפש, הכאב המייסר ועל הצער שמלווה את המשפחות, שלעיתים מורכבות מילדים רכים, ואב או אם צעירים שלקו במחלה קשה.
המספרים הללו גם אינם מספרים על קרני האור והתקווה, על תחושת הביחד העוטפת, שהעניקו הנתינות שעברו אל משפחות החולים. אבל הם כאן כדי לתת מבט כולל, תמונה מקיפה המאפשרת זווית פנורמית וחתך רוחבי של פעילות ‘יחד בתקוה’.
אל תסתכלו עליהם ככה. הם רק מִסְפָּרים. אבל יש מאחוריהן המון-המון לב. הלב שלכם.
בשנת תשפ”ג החולפת נתונים סופיים מתוך דו”ח 2022 שנסגרו במהלך השנה העניקה יחד בתקוה סך של ₪ 1,871,406 ובמילים: מיליון שמונה מאות שבעים ואחד אלף ארבע מאות ושש שקלים.
סכום זה, נזקף במלואו לסיוע לחולים ולבני משפחותיהם, לניתוחים קשים, הטסות רפואיות, טיפולים ותרופות יקרות שאינן כלולות בסל הבריאות, סיוע למשפחות נזקקות ומעטפת צרכים אלמנטרית ועוד.
כל זאת – בזכותכם.
ובזכותכם ובעזרתכם – נוכל גם בשנה הבאה לסייע, בסכומים גבוהים עוד יותר, כדי להביא מזור לחולים המתייסרים ולהקל במידת האפשר על סבלן של משפחות החולים.
צדקה תציל ממוות! בזכות תרומתכם תזכו אתם ובני ביתכם לחיים בריאים, שמחים ומאושרים.
שנה שקטה של שלווה ורוגע, הצלחה בכל מעשה ידיכם ובשנה טובה, מתוקה ומבורכת.

אגרת שנה טובה וסיכום פעילות שנתית